maandag 29 juni 2009

Maandag 29 juni 2009

Vandaag heb ik uitgeslapen en ben bezig geweest om spullen in te pakken die ik mee wil nemen. Ook heb ik mijn oude harddisk teruggezet in mijn laptop, op de nieuwe had ik Vista geïnstalleerd en ik heb problemen om daar andere software bij te installeren. Ik heb geen tijd om dat op te lossen. Hopelijk kan ik 'm op deze manier over een week of zo toch gaan gebruiken.

Mijn tong is meer pijn gaan doen, ook praten doet nu pijn. Niet zozeer van het schrapen tegen m'n tanden maar het lijkt te komen door het bewegen zelf. Vanochtend kon ik niet met Ton praten en ik heb net André gebeld. Die heb ik helaas niet meer gezien voor de operatie, maar ik moest al vrij snel ophangen wegens de pijn.

Vanavond mocht ik komen eten bij Mieke. Heel langzaam hahaha. Het was erg fijn om weer samen te zijn, en met name ook voor Mark. Dit was de vierde keer sinds 2007 dat hij z'n hele direkte familie bij elkaar heeft gezien. Een bijzondere gebeurtenis dus!

Dit is het laatst bericht voorlopig. Morgen ga ik naar het ziekenhuis en woensdag word ik geopereerd. Zodra ik er weer de mogelijkheid toe heb zal ik weer wat schrijven.

Sorry guys, geen foto's vandaag.

Tot binnenkort!

1 opmerking:

  1. Ik hoop dat de operatie een succes zal zijn!!!
    Sterkte en Liefs,
    Birgit
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen