donderdag 25 juni 2009

Donderdag 25 juni 2009

Vandaag heb ik weer geslapen to kwart over twaalf. Zoals gewoonlijk werd ik wel weer om 5 uur wakker, maar na het innemen van een pijnstiller val ik weer als een blok in slaap. Ik kan nog steeds goed eten, maar de tumor wordt wel pijnlijker. Er op bijten is definitely a no-no!! De randen schrapen waarschijnlijk tegen m'n tanden waardoor het erg gevoelig wordt. De krater wordt alsmaar groter en er blijven voedsel resten in zitten die ik er met matig succes probeer uit te spoelen.

Straks ga ik Mark van de creche halen. Het is donderdag en dan slaapt Mark normaal gesproken bij me.Dat is fijn, ik heb Mark graag bij me. Maar blijkbaar heb ik ook veel slaap nodig en ik weet niet of dat verstandig is. Omdat Mieke niet in één huis met me wil slapen moet ik nu kiezen of ik Mark bij me heb vannacht, of dat ik probeer te rusten. Wat een dilemma...


En voor alle freaky people, de foto's van vandaag :-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten