zondag 28 juni 2009

Zondag 28 juni 2009

Afgelopen vrijdag leek het me toch beter om Mark naar Mieke te laten gaan. Met pijn in mijn hart want ik heb 'm heel graag bij me.

Vrijdag ben ik naar de opticiën geweest om een bril te laten aanmeten. Dat lijkt me wel handig als iks ik straks misschien een tijdje m'n lenzen niet inkan. Maar ik heb nogal sterke brilleglazen nodig, waarmee ik bovendien, zo waarschuwde de man die mij hielp,waarschinlijk niet zo goed zal kunnen zien als met mijn lenzen. Het zullen wel jampotjes worden, maar over hoe ik er uit zal zien hoef ik me toch niet meer zo druk te maken :-)

Vrijdagavond zijn Mieke, Mark en ik uit eten geweest. Dat was weer erg gezellig.

Omdat ik oorpijn heb, met name als de pijnstillers uitwerken (duh), die lijkt op de pijn die ik vorig jaar had door een flinke oorontsteking, ga ik zaterdag naar de dokter. Een ooronsteking kan ik gezien de operatie woensdag niet gebruiken. "Heb je koorts?"vraagt 'ie. Nou dat lijkt me niet gezien wat ik allemaal slik (Naproxen, paracetamol, codeïne) :-) Het is nog steeds gevoelig als ik er op druk maar hij kan niets bijzonders zien.. Het zal wel goed zijn dan hè?

Zatedag ben ik met Mark naar Ed, An en Stijn gegaan om te barbecuen. Johan en Monique, Heleen en Jesper en Kjeld en An's zus waren er ook. Wat vind ik dat ontzettend leuk. Vrijdagavond en de hele zaterdag voor we weggaan heeft Mark het er al over gehad dat we naar Stijn gaan :-) Het was erg gezellig, en ik eet als een bootwerker. Heerlijk, dank je wel.

Maar het eten wordt nu wel behoorlijk moeilijk. Praten trouwens ook. Ik eet kleine hapjes en heel voorzichtig. De tumor gaat meer op een open wond lijken en voelen. Tot een paar dagen terug was het voornamelijk een mechanisch probleem, de tumor was een pijnlijke zwelling die in de weg zat en eigenlijk alleen pijn deed als íe ergens tegen aan kwam. Nu veroorzaken bepaalde stoffen ook pijn (zout, zuur). Tandpasta is ook pijnlijk.

Zaterdagnacht blijft Mark weer fijn bij me slapen. Wat een superzoon heb ik toch :-) Dit zal de laatste nacht worden in een lange tijd dat hij bij me zal zijn :-(

Vanochtend voel ik me ziek en ben blij dat Mark naar 's middags even naar bed gaat. Zo kan ik zelf ook even op bed gaan liggen. Hup, nog een paar pijnstillers er in en ik kan er weer tegen.
Ik word er wel behoorlijk suf van en ik kan niet zo met Mark spelen als ik (en hij) zou willen. Hij zit voornamelijk achter de Wii.

Vanmiddag neem ik de beslissing dat Mark beter bij Mieke kan gaan slapen. Mijn uitnodiging om bij mij te slapen slaat Mieke helaas weer af. Dat was te verwachten en eigenlijk moet ik het ook niet vragen maar het is sterker dan mezelf, ik wil het zó graag. Mieke bleef vanavond wel gezellig met Manon meeëten maar daarna gaat ze al vrij snel naar huis. Afgelopen nacht was de laatse nacht dat Mark bij me sliep.

En zo ben ik weer alleen.

Maar morgen kan ik wel uitslapen! :-)


Sspeciaal voor Melvin volgen weer wat foto's ;-)
(klikken voor vergroting)








Geen opmerkingen:

Een reactie posten