donderdag 18 juni 2009

vrijdag 19 juni 2009

Gisteren ben ikonder de MRI gegaan. Zo'n onderszoek valt mee, je moet een half uur stil liggen in een buis en de machine maakt harde kloppende geluiden. Je krijgt oordopjes in, maar je voelt niets. Halverweg kreeg ik contrastvloeistof ingespoten, maar ook daar merk je niets van.

Ik heb gevraagd of ik de opnamen kan krijgen. Die ztten ze op een cd en sturen naar me op.

De tumor wordt groter en pijnlijker. Gelukkig heb ik van de dokter pijnstillers gekregen en die werken goed. Ik slaap ook veel en goed. Dat is fijn kan ik je zeggen.

A.s. maandag ga ik voor een echo en een punctie naar het ziekenhuis waarbij ze weefsel uit m'n hals weghaeln. In m'n hals zit ook een pijnlijke zwelling. Ik heb nog geen oproep voor de echte operatie, maar van mij mag het snel. Hij wordt mij te groot en te pijnlijk.

Gisteravond heb ik besloten dat het beter is om Mark bij Mieke te laten slapen. Op donderdag slaapt Mark normaal gesproken bij mij, maar ik voel me niet goed genoeg.Gelukkig wil Mieke wel bij me eten met Mark, zo zie ik 'm toch nog even, maar ze wil niet met me in één huis slapen dus dat betekent dat ik mijn kleine man deze ochtend niet zie :-(

Vanavond ga ik 'm wel van de creche ophalen en blijft hij wel bij me slapen. Twee nachtjes, dan kunnen we nog een keertje samen in bad, dat is een beetje ons ding in het weelend. Zondag gaan Mark en ik bij Mieke eten, dat is erg fijn. Omdat Mark op zo'n moment erg overstuur kan raken als we bij mama weggaan verwacht ik dat hij ook dan dan niet bij me zal zijn ;-(

Voor de liefhebbers nog wat foto's. Wat kan zo'n ding groeien in zo'n korte tijd hè?!













2 opmerkingen:

  1. Hoi Peter,

    Heb je gister gesproken en dit nu gelezen en ik ben sprakeloos; heb er pijn in mijn buik van. Wat hou je je groot zeg!
    Ik denk aan je...
    Je komt er weer boven op gozert!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Peter,
    Ik heb je website met veel belangstelling gevolgd aangezien ik ook tongkanker heb.
    Ik ben ook geopereerd en daarbij is een deel van mijn tong geamputeerd, gevolgd door radiotherapie.
    Sinds februari heb je geen bericht meer geplaatst en ik ben erg benieuwd hoe het met je gaat.
    Ik wens je heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen