woensdag 14 oktober 2009

Uh-oh

Ik denk dat ik de oorzaak heb gevonden van de pijn in mijn gezicht: er zit een pijnlijke, harde bobbel van zo'n 1cm x 0.5cm x 0.5 cm in mijn linker wang, recht tegenover waar mijn achterste kiezen op elkaar komen.

Op foto's van mijn gezicht kan je het eigenlijk al zien, de linkerkant van mijn gezicht is gezwollen.




Ik heb even de mri-foto's er bij gehaald en ik meen dat ik het daarop kan zien. Van de ongeregeldheden aan de rechterkant (op de foto links) trek ik me maar nog even niets aan.




Hmm, aan de andere kant ;-) toch nog even gekeken naar de andere mri-foto's, en zie ik daar niet nog meer dingen die niet normaal zijn? Eigenlijk moet je het ook niet doen hè, zelf de foto's interpreteren? Maar desalwelteplus, hier is íe, met pijltjes naar de spruiten:




Nog even een sick joke, Karin is op visite geweest afgelopen zondag. Dat was erg gezellig, we hebben elkaar al jaren niet gezien. Tijjdens ons gesprek komt naar voren dat één van de problemen van mij is dat ik mijn hart op mijn tong heb. "Welke tong?" vraagt Karin hahaha. We hebben daar even goed over gelachen :-)

Overmorgen (vrijdag) is de kijk-operatie.

2 opmerkingen:

  1. Tja ik weet het niet hoor zelf dit soort foto's interpreteren. Je kunt er in zien wat je wilt lijkt me. In ieder geval sterkte met de kijkoperatie, take care...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is ongeveer wat Nico zegt, alleen hoop ik niet dat je wilt zien wat je denkt dat je ziet.

    Kijk die artsen doen ook maar een dotje. "Trial and error", jeweetzelluf. Maar op een gegeven moment halen ze toch wel de oorzaak van de pijn weg, moeten we dan maar van uitgaan, toch?

    Succes vrijdag, hou je taai ik spreek je later.

    BeantwoordenVerwijderen