donderdag 8 oktober 2009

Tja

Dinsdag ben ik naar het ziekenhuis geweest voor een hals-echo. Op een dergelijke echo kunnen ze afwijkingen in klieren zien. Het onderzoek concentreerde zich voornamelijk op de rechterkant, dat ik links geen lymfeklieren meer heb zal daar wel mee te maken hebben hahaha.

Ik heb de arts niet kunnen betrappen op zorgwekkende uitspraken of geluiden, wel hoorde ik haar veel klikken op de computer. Ook is er een punctie gedaan van wat klierweefsel dat geanalyseerd zal gaan worden.

Mijn tong is weer pijnlijker geworden en ik heb weer die vreemde sensatie in nijn mond. Het speeksel voelt ander aan, het lijkt wel of het dikker is. Daarom zit ik weer aan de pijnstillers dieik nog over had van de vorige keer. Omdat die bijna op zijn moet ik naar de dokter voor een herhalingsrecept.

Gisteren heb ik het nu ook tegen Mieke gezegd na afloop van Marks afscheid op de crèche. Mark was er bij dus we zijn naar een binnen-speeltuin geweest zodat we even konden praten. Vorige keer heb ik erg op haar geleund en daarbij veel kapot gemaakt. Die fout wil ik dit keer niet weer maken. Toch ben ik weer op zoek geweest naar een ingang...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten